Subject: Re: Nursi mnt 7 mahasõit 25215 Nursi-Rõuge teelt
From: Toomas Toimetaja | OÜ TOTOM <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Cc: "Kail Piho" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 11:57:23 +0300

Tere!
Esitame korrigeeritud projekti kooskõlastamiseks.

Toomas Toimetaja
OÜ TOTOM
5231792

Kuupäeval neljapäev, 26. september 2024 at 13:36, kirjutas Herkki Rõõm 
<[email-masked]>:

Tere,

Olete esitanud meile kooskõlastamiseks töö nr T2425 „Nursi mnt 7 mahasõit 
25215 Nursi-Rõuge teelt“

Projekti osas on järgmised küsimused ja märkused:

1.	Asukohast lähtuvalt ja esitatud projektlahendust hinnates oleme 
seisukohal, et km 5,862 ristumiskohta tuleb nihutada hoonest kaugemale, 
olemasoleva elektri õhuliin masti poole (nii palju kui võimlik).

Ristumiskoha nihutamiseks on mitu põhjust:

*	See viib kinnistu sisese juurdepääsutee pikemaks ning võimalik on 
vähendada ristumiskoha pikikallet.
*	Nähtavust riigiteele sõites saab paremaks (hoone varjab siis vähem)
*	Hoone nurga juurde on projekteeritud imbala. Vee immutamine hoone 
vundamendi äärde võib põhjustada kahjustusi hoonele.

Kuna antud imbala jääb  riigitee teemaa kinnistule, siis hoonele kahju 
tekkimisel on see olukord hiljem meie vastutusalas. Sellega me nõustuda ei 
saa.

Ristumiskoha nihutamisel nihkub ala vee kogumiseks ja immutamiseks suuremaks 
ning see ei kujutaks hoone vundamendile enam sellist ohtu.

2.	Katte osas jääb natuke arusaamatuks kas seal on 2x pindamine või 1,5x – 
tuleb täpsustada.

3.	Bituumenemulsiooni osas tuleb kasutada C67B4 emulsiooni. Viidata tuleb ka 
pindamisjuhisele.

4.	Riigitee teema kinnistul tuleb kaabel kaitsta minimaalselt kaitsetoruga 
1250 N

Korrigeeritud projekt palume saata uuesti kooskõlastamiseks e-posti 
aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee 
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiamet.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMzYWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.